شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
عجب شیر پرس _ رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد دو هزار و ۸۶۵ نفر در دوره‌های آموزشی مجموعه دادگستری با موضوع پیشگیری از وقوع جرم شرکت کردند.
۲۸۶۵ نفر در آذربایجان‌شرقی برای پیشگیری از جرم آموزش دیدندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، خلیل اللهی  رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۸۶۵ نفر در قالب ۲۲ هزار نفر- ساعت در حوزه پیشگیری از وقوع جرم دوره‌های آموزش‌های قضایی را طی کرده‌اند، گفت: این اقدام در راستای ارتقای سطح دانش قضات و کارکنان بخش قضایی دادگستری آذربایجان شرقی در تعداد ۱۴ عنوان آموزشی انجام شد.
او گفت: موضوع آموزش و دانش افزایی شاغلان حوزه قضایی در سراسر شهرستان‌ها و بخش‌های استان یکی از اولویت‌های مهم و اصلی دستگاه قضایی بوده و هیچ کسی بی نیاز از دانش افزایی و بروز رسانی داشته‌های علمی خود نیست.
خلیل اللهی گفت: هرچند قضات شاغل در آذربایجان شرقی در سطوح بالای علمی قرار دارند، اما با این وجود بروز رسانی اطلاعات و شناخت موضوعات مختلف دارای اهمیت بوده و ضروری است.
او افزود: دوره‌های آموزشی فوق در قالب کارگاه‌های آموزشی و همایش در مدت زمان ۲۲ هزار و ۹۵ نفر- ساعت در موضوعات مختلف برگزار شده است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به تداوم دیدار‌های مردمی و چهره به چهره مدیران و مسئولان این مجموعه گفت: در ۶ ماهه اول امسال یک هزار و ۸۷۴ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی به صورت چهره به چهره با مسئولان قضایی دیدار و گفتگو کرده‌اند.
خلیل اللهی با اشاره به اینکه تمامی دیدار‌های مردمی با رعایت استقلال قضات و نیز ضوابط بهداشتی به انجام رسیده است، از صدور دستورات لازم برای هریک از موارد درخواستی خبر داد.
خلیل اللهی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در قالب ۲۷ دیدار عمومی به مشکلات قضایی شهروندان رسیدگی شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: