سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - October 01 2024
کد خبر: ۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مدیریت شهردار تبریز را مبتنی بر هنر ریسک‌پذیری عنوان کرد و گفت: شهردار تبریز با تدبیر ویژه، ریسک‌پذیری خود را در خدمت منافع اجتماعی، حل معظلات شهر و رفاه شهروندان قرار داده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدصادق پورمهدی در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه فرهنگی، ورزشی و خدماتی شهرداری منطقه 2 اظهار داشت: همت شهرداری تبریز در ارتقای توامان شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی ستودنی بوده و نقش موثری در ارتقای نشاط و پویایی شهر داشته است.

وی با بیان این‌که دستاوردهای شهر، نتیجه وفاق و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر است، به پروژه پارکینگ مکانیزه اشاره کرد و گفت: خرسندیم که برنامه‌های عمرانی شهر با بهره‌گیری از فناوری‌های جدیدی که در سطح کشور کم‌نطیر است، پیگیری می‌شود.

پورمهدی با اشاره به معضل ترافیک در سطح شهر اظهار داشت: توسعه پارکینگ‌های طبقاتی و مکانیزه در صورت پیگیری توسط سازمان نظام‌مهندسی ساختمانی و شهرداری بسیار سودمند است، قطعا از حمایت استانداری برخوردار خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی مدیریت شهردار تبریز را مبتنی بر هنر ریسک‌پذیری عنوان و خاطرنشان کرد: دکتر نجفی با تدبیر ویژه، ریسک‌پذیری خود را در خدمت منافع اجتماعی، حل معضلات شهر و رفاه شهروندان قرار داده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: