جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطرح شد؛
عجب شیر پرس - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هرکسی زیر چتر انقلاب اسلامی است برای ما عزیز است و اختلاف سلیقه حزبی برای ما معنایی ندارد.
تمایل به حزب و جناح، خط قرمز ماست

به گزارش عجب شیر پرس، نشست خبری شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، صبح روز شنبه به مناسبت چهلمین سال تاسیس این نهاد برگزار گردید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم محور بوده و به عنوان نهادی غیردولتی، عمومی و برخاسته از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: طی 40 سال گذشته این شورا در تمام شرایط سخت و دشوار، تلخی ها و شیرینی های انقلاب همپای مردم حاضر بوده و در انسجام مراسم ها نقش مهمی ایفا کرده است.
رسول برگی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مجموعه ای فرهنگی و تبلیغی برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرده و گفت: در حال حاضر افزون بر 30 دستگاه مختلف فرهنگی در سطح کشور فعالیت دارد، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدیمی ترین نهادها در این عرصه است که کارنامه ای درخشان و قابل قبول طی 40 سال از خود ارایه کرده است.
برگی خط قرمز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ورود به مباحث جناحی و حزبی اعلام کرده و عنوان کرد: اولویت این شورا تعامل دوطرفه با تمام جریان ها، احزاب و جناح های سیاسی زیرچتر انقلاب اسلامی است و هر جریان، فکر و سلیقه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در راستای انقلاب اسلامی تلاش می کند و هدف اصلی آن خدمت به مردم است، در راس فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارد.
وی، با اشاره به رویکرد غیرجناحی و غیرحزبی بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه های این مجموعه افزود: دعوت از سخنرانان گوناگون و چهره های مختلف از تمامی جریانات و جناح های قانونی کشور در آیین ها و مراسم های انقلابی و مذهبی از جمله این رویکردهاست که همچنان تداوم دارد و ما به این رویه اعتقاد راسخ و مبنایی داریم

برگی خدمت رسانی جهادی به مردم را جزو اقدامات اخیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرده و ادامه داد: از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا، این مجموعه با بهره مندی از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان خدمات عدیده ای در قالب توزیع بسته های معیشتی، مواد ضدعفونی کننده و کمک های مومنانه ارایه کرده است که این خدمات همچنان با مساعدت خیرین ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان راه اندازی هیات های اندیشه ورزی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی را در رأس امور فعالیت های این نهاد اعلام کرده و عنوان داشت: در قالب این هیات ها شورای امنای محلات را در تبریز تشکیل داده و به صورت مویرگی به محلات مختلف ورود کرده ایم تا برنامه های خدمات رسانی را به سهولت و بدون واسطه به انجام برسانیم که این برنامه ریزی در دوران سخت کرونایی بسیار نتیجه بخش بوده است.

روحانی مردمی تبریزدر همین راستا افزود: تاکنون بالغ بر 30 هیات اندیشه ورزی با اقشار مختلف از جمله دانشجویان، استادان حوزه و دانشگاه، طلاب، جوانان، روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی، فعالان فرهنگی، خانواده شهدا و ایثارگران، نهادهای امنیتی و انتظامی و فعالان شبکه های مجازی و اصحاب رسانه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است.

شیخ رسول برگی در انتها با اشاره به نزدیکی روز خبرنگار، رسانه و اصحاب آن را عامل رشد جوامع دانسته و گفت: خبرنگار می تواند مسئول را پاکدست نگه دارد و گاها با سکوت خود او را به تفکر وا دارد، خبرنگاری همچون معلمی شغل انبیاست و تقدسی که در کار خبرنگاران متعهد وجود دارد بسیار پر ارزش است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: