جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
عجب شیر پرس - رئیس هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی رجائی گفت: به علت رکود بازار و توقف فعالیت یکسری از واحد های تولیدی در شهرک رجائی حدود 10 الی 20 درصد تعدیل نیرو داشته ایم.
رکود و توقف بازار فروش باعث تعدیل نیرو شده استبه گزارش عجب شیر پرس، رئیس هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی رجائی با حضور در دفتر روزنامه با بیان اینکه شهرک رجائی یکی از اولین شهرک های صنعتی بزرگ کشور است، عنوان کرد: در سال 63 که شهرک به تازگی تاسیس شده بود کمک هایی از سوی دولت به شهرک اعطا می شد اما متاسفانه با گذشت زمان و حدودا از سال 68 زمانی که واحد ها تقریبا در شهرک ساکن شدند، کمک ها کم رنگ تر شده و به پایان رسید.

زینال پورشریف، که از ابتدا تاسیس شهرک رجائی به عنوان واحد تولیدی در آن فعالیت داشته می گوید: از 261 واحد موجود در شهرک حدود 200 واحد تولیدی فعالیت دارند و اصلی ترین مشکل امروز این واحد ها کمبود مواد اولیه و کمبود نقدینگی می باشد که مورد اول بسیار پررنگ تر شده است.

مدیرعامل شرکت جهان قالب با اشاره به این که حدود 80 درصد از مشکلات واحد های تولیدی تهیه مواد اولیه است، اضافه کرد: با وجود اینکه مواد اولیه را نمی توانیم وارد کنیم اما برخی این مواد را در بازار آزاد به قیمت گزاف می فروشند و این مسائل باید از طرف دولت پیگیری شود که نمی شود.

 پورشریف در ارتباط با مسائل و مشکلات عمرانی شهرک ادامه داد: در بخش آسفالت و فاضلاب مشکلاتی داریم که خوشبختانه طی جلساتی که با مهندس نیرومند، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان داشته ایم قول های مساعدی در زمینه حل مشکلات از ایشان گرفته ایم.

وی با اشاره به اهمیت تولید جنس مرغوب ایرانی تاکید کرد: اگر قرار باشد من نوعی به بهانه حمایت از تولید داخلی جنس بی کیفیت تولید کنم همان بهتر که تولیدی اتفاق نیافتد. در مرحله اول باید کنترل تولید داخلی داشته باشیم و اگر کیفیت محصول تولیدی بهتر شود قطعا شاهد اعتماد مردم و رونق تولید خواهیم بود.

  رئیس هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی رجائی در مورد انتشار ویروس کرونا و تاثیر آن بر واحد های تولیدی، گفت: یکسری از شرکت ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از انتشار این ویروس جلوگیری کرده اند اما متاسفانه به علت رکود بازار و توقف یکسری از واحد ها حدود 10 الی 20 درصد تعدیل نیرو اتفاق افتاده است که در این مورد دولت اولویت حمایت های معیشتی را برای مشاغل تعطیل مثل باشگاه ها و هتل ها در نظر گرفته و واحد های تولیدی در اولویت نمی باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: