جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به وضعیت موجود کرونائی در جهت افزایش سطح علمی ورزشکاران، آموزش ها و وبینارهای مجازی هیأت تا ده روز آینده آغاز خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس، رئیس هیأت نجات غریق و غواصی آذربایجان شرقی در مورد بازگشایی استخرهای آبی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به وضعیت موجود تا از طرف اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با کرونا و بهداشت استان اجازه بازگشایی صادر نشود، استخر ها شروع به فعالیت نخواهند کرد.
ساناز پورخورشیدی با اشاره به فعالیت تعداد انگشت شماری از استخر های آبی عنوان کرد: در شهرهایی که وضعیت قرمز وجود دارد، هیچ استخری اجازه بازگشایی ندارد و هر مشکلی از این طریق پیش آید، متوجه مدیر استخر خواهد بود.
پورخورشیدی در پاسخ به این سوال که وضعیت معیشتی ناجیان غریق در وضعیت فعلی چگونه است و آیا حمایتی از ایشان انجام می گیرد، اظهار کرد: متاسفانه تا کنون حمایتی انجام نشده ولی طبق دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان مبنی بر حمایت از ورزشکاران بدون بیمه اطلاعیه ای صادر کرده ایم تا تمام منجیان، غواصان و مربیان آبدرمانی در سایت مذکور ثبت نام کرده و پس از تصمیم گیری قطعی وزارت خانه در این خصوص حمایت های لازم انجام گردد.
وی با بیان اینکه در شرایط کرونائی در جهت افزایش سطح علمی ورزشکاران برنامه ریزی کرده ایم، اضافه کرد: آموزش های تئوری را گسترش خواهیم داد و ان شالله آموزش ها و وبینارهای مجازی هیأت تا ده روز آینده آغاز خواهد شد، امیدواریم استقبال خوبی را از سوی ورزشکاران شاهد باشیم.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان در انتها افزود: امیدواریم با بهبود وضعیت موجود، فعالیت استخرها در استان دوباره آغاز گردد و در مسیر حمایت از ورزشکاران و ماجیان غریق نهایت تلاشمان را خواهیم کرد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: