جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
عجب شیر پرس - مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون نیمی از پرونده‌های تامین اجتماعی در استان الکترونیکی شده و تا یک سال آینده، همه پرونده‌ها الکترونیکی شده و پرونده‌های کاغذی جمع آوری خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سمساری مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران استان با اشاره به این که بیمه تامین اجتماعی با ۶۳ هزار بیمه شده اصلی، ۵۳ درصد مردم استان را زیر پوشش دارد افزود: در حال حاضر ۴۰ مورد از خدمات این اداره کل به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و قرار است تا ۲۰۰ خدمت به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه به شعبه‌های بیمه انجام شود.

وی گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پایلوت در بحث غیر حضوری کردن خدمات بیمه‌ای بود که با استقبال مردم استان مواجه شد به طوری که تا ۱۵ تیر، ۹۹ هزارمورد خدمت غیر حضوری ارائه شده است.

نیکنامی مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان هم از بلاتکلیف ماندن و احتمال ساخته نشدن بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی استان ابراز نگرانی کرد و افزود: سال ۱۳۸۷ هیئت وزیران مصوب کرده بود که بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی در تبریز ساخته شود و زمین آن نیز از طرف استانداری آذربایجان شرقی تامین شود.

وی گفت: زمین مورد نظر برای ساخت این بیمارستان انتخاب شده و با توجه به این که مالکیت آن با شهرداری تبریز است، شهرداری باید مالکیت را به سازمان تامین اجتماعی منتقل کند تا این سازمان ساخت بیمارستان را آغاز کند.

نیکنامی افزود: شهرداری تبریز، فعلا انتقال مالکیت را انجام نمی‌دهد و مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیز حاضر نیستند برای زمینی که مالکیت آن با تامین اجتماعی نیست، هزار میلیارد تومان هزینه کرده و بیمارستان بسازند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یاد آورد شد: اگر انتقال مالکیت این زمین به زودی صورت نگیرد، احتمال اینکه کار ساخت این بیمارستان برای یک مدت زمان طولانی متوقف شده و اعتبار تخصیص یافته نیز از طرف سازمان برگشت داده شود، زیاد است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: