وی هدف از احداث بازارچههای محلی را رفع نیاز شهروندان خواند و افزود: از دیگر اثرات مثبت و دلایل ایجاد بازارچههای محلی در مناطق مختلف شهری را میتوان کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی مرکز شهر دانست و با ایجاد بازارچههای محلی این مشکلات کاهش خواهد یافت.
مهرداد خاطرنشان کرد: در سالجاری گسترش بازارچهها در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد توسعه خدمات به شهروندان در سطح شهر به صورت یکسان باشیم.
به گفته وی، در بازارچههای محلی مواد پروتئینی، خواروبار، لبنیات و میوه و سبزی ارائه میشود و امیدواریم با ارائه این خدمات بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در خدمت همشهریان باشیم.
برای تامین زمین مورد نیاز بازارچهها و نیز ایجاد مرکز خدمات خودرویی و مراکز عرضه مستقیم تولید داخلی، جلسهای با حضور با مدیر عامل سازمان برای احداث بازارچههای محلی در سطح حوزه منطقه 4 مورد بحث و تبادل نظر در خصوص مکان یابی صحیح محلهای احداث بازارچه و توجه به نیاز و ظرفیتهای موجود منطقه در محل سازمان میادین برگزار شد.