جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان‌غربی با قدردانی از شهرداری ارومیه و تلاشگران احداث تقاطع غیرهمسطح آذربایجان گفت: روان‌سازی ترافیک مهمترین نیاز شهرهای بزرگ است که این مهم توسط مدیریت شهری ارومیه نیز در دستور کار قرار دارد.
روان‌سازی ترافیک مهمترین نیاز شهرهای بزرگ است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری  در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ارومیه افزود: این تقاطع برای روان‌سازی ترافیک ورودی ارومیه بسیار ضروری بود که امروز با افتتاح آن، بخش زیادی از این مهم تحقق می یابد.

وی اضافه کرد: این پروژه یک طرح بزرگ عمرانی بوده و می توان آن را یک مگاپروژه دانست که با همت شهرداری ارومیه بخش زیادی از آن اجرایی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آیین با قدردانی از اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت شهر گفت: امیدواریم برکات افتتاح تقاطع غیرهمسطح آذربایجان شامل حال همه شهروندان شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: اجر تلاش برای آبادانی یک شهر کمتر از آزادسازی آن نیست.

وی با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر مصداق بارز یاری و نصرت خداست که نصیب قدس نیز خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این آیین گفت: تا پایان سال جاری پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به بهره برداری کامل می رسد.

محمدرضا علیزاده امامزاده افزود: با بازگشایی این مسیر ۸۰ درصد پل آذربایجان به افتتاح کامل می رسد و امیدوارم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح کامل این پروژه باشیم.

وی از شهردار و کارکنان مدیریت شهری که با تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در افتتاح این پروژه داشتند، قدردانی کرد.

 فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان صبح امروز، شنبه با حضور مسوولان استانی به بهره برداری رسید.

طبق گفته شهردار ارومیه برای ساخت این مسیر، ۱۲۸ میلیارد تومان هزینه شده تا مسیر والفجر ارومیه به ابتدای جاده سنتو وصل شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: