چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
عجب شیر پرس _ مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم با قطع شدن زنجیره ویروس کرونا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم ریسک و کم‌خطر آغاز شود.
احتمال آغاز فعالیت‌های ورزشی کم خطر
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، ایوب بهتاج  اظهار داشت: با مهار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتشار این ویروس، با صلاحدید وزارت ورزش و کمیته ملی مقابله با کرونا، احتمالا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم خطر آغاز شده و باشگاه‌های مرتبط با این رشته‌های مجددا فعال گردند.

وی گفت: ادامه این روند می‌تواند به شروع تمرینات تیم‌های ورزشی کشور از اواخر اردیبهشت منجر شده و شاهد شروع تمرینات باشگاه‌های فوتبال کشور بوده و اواخر خردادماه هم مسابقات لیگ‌های فوتبال بعد از وقفه طولانی ادامه یابند.

مدیر تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مورد برگزاری این مسابقات در سال‌جاری خاطرنشان کرد: انتشار ویروس کرونا سبب شده ‌تمامی تورهای بزرگ جهان چه در ثبت‌نام و چه در برگزاری وقفه ایجاد شود و باید بگویم ارسال دعوت‌نامه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان فروردین‌ماه بود که فرآیند ثبت‌نام و ارسال دعوت‌نامه را به تاریخ اردیبهشت انتقال دادیم تا در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده آغاز گردد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: