پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱۴ قاچاقچی فروش سلاح گرم و انهدام ۹ باند سرقت در غرب استان تهران خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سردار کیوان ظهیری صبح امروز در نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور شهرستان‌های غرب استان تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برقراری امنیت اظهار داشت: 364 حکم قضایی توسط مأمورین پلیس در 6 شهرستان غرب استان‌تهران اجرا شد.

وی با اشاره به انهدام 9 باند سارقین در غرب استان تهران افزود: 1301 نفر در این رابطه دستگیر شدند که 580 نفر سارق مالخر با 1001 انواع کالای مکشوفه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه 55 دستگاه خودرو سرقتی در طرح امنیت اجتماعی محله محور کشف شد گفت: 45 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری توسط پلیس تخصصی در شهرستان‌های غرب استان کشف شد.

ظهیری به کشف 252 انواع مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: 853 قاچاقچی، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضایی و کمپ‌های بازپروری شدند.

وی عنوان کرد: در برخورد و مبارزه با کالای قاچاق، 98 هزار قلم انواع کالای قاچاق در شهرستان های غرب استان تهران بالغ بر 9 میلیارد تومان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتطامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 9 قبضه سلاح جنگی و شکاری افزود: 14 نفر از قاچاقچیان فروش سلاح گرم دستگیر شدند که پلیس، فضای مجازی و حقیقی را به شدت در بحث فروش سلاح کنترل می‌کند.

ظهیری با تأکید بر مقابله با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: 153 تیغه سلاح سرد از اراذل و اوباش کشف و 122 نفر مخلین نظم و امنیت جامعه دستگیر شدند که همکاری خوب مردم با پلیس منجر به کشفیات و تأمین امنیت جامعه شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: