جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
عجب شیر پرس - مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش حتی اگر 3 میلیون دلار به ما پول هم بدهد نباید او را به تیم ملی برگردانیم چه برسد که بخواهیم به او پول بدهیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، نادر فریادشیران در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: هر ایرانی که فقط یک ذره از حرف‌های کی‌روش علیه فوتبال و ورزش کشورمان را در ذهن داشته باشد و مرور کند حاضر به بازگشت او به تیم ملی نیست. او به ساختار فوتبال و ورزش کشورمان بی‌احترامی کرد. بارها علیه مدیران فوتبال و وزیر ورزش‌ کشورمان صحبت کرد. به خبرنگاران و کارشناسان دلسوز فوتبال کشورمان بی‌حرمتی کرد. حالا در فاصله 3-4 ماه تا جام جهانی می‌خواهیم او را برگردانیم که چه شود؟

وی افزود: شاید اگر فرصت کافی در اختیار تیم ملی موجود بود و قرار بود که او بیاید و تغییرات ساختاری در تیم ملی  ایجاد کند می‌توانستیم به نوعی خودمان را قانع به بازگشتش کنیم اما اکنون که تا جام جهانی دو بازی دوستانه در شهریور دارد‌ کی‌روش می‌خواهد چه کاری برای تیم ملی و فوتبال‌‌مان انجام بدهد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به خبرهایی مبنی بر دستمزد درخواستی کی‌روش عنوان کرد: کی‌روش با توجه به مسائلی که گفتم بازگشتش برای فوتبال کشور ما هیچ سودی ندارد. او حتی اگر 3 میلیون دلار پول به ما هم بدهد نباید اجازه بازگشتش را بدهیم چه برسد به اینکه بخواهیم 3 میلیون دلار به او دستمزد بدهیم. واسطه‌ها و دلال‌هایی از بازگشت او نفع می‌برند مدام برایش تبلیغ می‌کنند. آنها به فکر منافع و جیب‌شان هستند وگرنه بازگشت کی‌روش چیزی جز هدر دادن پول و منابع مالی کشور نیست.

فریادشیران تصریح کرد: اگر قرار بر تغییر کادر فنی بود بهتر بود  همان زمان که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد در این زمینه تصمیم گرفته می‌شد اما اکنون کی‌روش می‌خواهد برای ما چه کند. متأسفانه کی‌روش و تصوراتش این است که کشور مستعمره پرتغال است. آنهایی که مدام بر طبل شادانه می‌کوبند تا کی‌روش برگردد به این خاطر است که به فکر منابع شخصی خود هستند وگرنه بازگشت این مربی تباه کردن پول کشور است.

وی افزود: در این شرایط تحریم ظالمانه، کی‌روش را بیاوریم 3 میلیون دلار او پول بدهیم برای خدم و حشمش دستمزد بدهیم، مترجم و پول دندانپزشک بدهیم که چه شود. او در ایران در مراسم بانک‌های خصوصی شرکت می‌کرد اما دریغ از دیدن یک مسابقه در ورزشگاه‌های شهرستان‌های ما، حالا می‌خواهیم او را برگردانیم برای چه هدفی.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: