جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
علیزاده در تذکر شفاهی:
عجب شیر پرس - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس گفت: دولت هرچه سریع تر نسبت به تدوین لایحه نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند تا به بی عدالتی ها خاتمه داده شود.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، علی علیزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نفت، گفت: فصل تابستان و پاییز فصل کاری کمپرسی داران است. این افراد در فصول کاری روزانه به بیش از 200 لیتر سوخت نیاز دارند اما آنچه که به آن ها داده می شود به 70 لیتر نمی رسد. این افراد در جامعه زندگی می کنند و وضعیت بد معیشتی شامل حال آن ها نیز می شود. در این فصل کاری برای آن ها تدابیر لازم از سوی وزارت نفت اتخاذ شود.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، عنوان کرد: وعده داده بودید لایحه نظام هماهنگ پرداخت را به مجلس ارائه می کنید یکی از مشکلات موضوع فاصله بین حقوق و مزایای سازمان های مختلف است.

وی افزود: در حال حاضر کارکنان سازمان ثبت و احوال، وزارتخانه های کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، صمت و شهرداری شهرستان ها از فاصله حقوق خود با دیگر دستگاه ها گلایه مند هستند دولت هرچه سریع تر نسبت به تدوین لایحه نظام هماهنگ پرداخت اقدام کند تا به بی عدالتی ها خاتمه داده شود.

علیزاده در تذکری به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تعداد زیادی از جوانان فداکار کشور به عنوان نگهبانان امنیت بانک فعالیت می کنند که قرارداد و حقوق مناسبی ندارند، مطالبه اصلی آن ها تبدیل وضعیت است که باید پیگیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: