جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
سجادی:
عجب شیر پرس - وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی چسبیده به ورزش به هر قیمتی می‌خواهند بمانند اما در این دوره افراد بسیار پاکی در کنار ما هستند و در این بین کسانی هم که نیت خوبی نداشته باشند رسوا می‌شوند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حمید سجادی در دهمین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت اظهار داشت: هدف ما این است کار تیمی ارزشمندی را انجام دهیم و تیم را کامل کنیم.
وی افزود: مطمئن هستیم افزوده شدن این مدیران جدید به بدنه وزارت ورزش و جوانان منجر به اتفاقات خوب خواهد شد و به زودی ثمره حضور این عزیزان به بار خواهد نشست. برای آقای مطلبی در پست سابق خودش آرزوی موفقیت دارم و با قوت به کار خود ادامه خواهند داد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به انتخاب خانم دکتر شیرزاد به عنوان یکی از اعضای شورای عالی ورزش گفت: گزینه قابل رقابتی با دکتر شیرزاد برای ما نبود و با حکم دکتر رییسی وی به عنوان شورای عالی ورزش انتخاب شد و یقین داریم با حضور او اتفاقات خوبی برای ورزش به خصوص ورزش بانوان رخ خواهد داد.
وزیر ورزش درخصوص موضوع مطرح شده در این جلسه مبنی بر مشخص شدن ادمین سایت و صفحه اینستاگرامی که تلاش برای تخریب مدیران ورزش کشور می‌کرد، خاطرنشان ساخت: از پیش گمانه‌زنی‌هایی کرده بودیم که  افرادی که علیه وزارت ورزش و جوانان شروع به نشر اکاذیب می‌کنند.
وی افزود: افرادی از قبل بودند و همچنان هستند که به ورزش چسبیده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده در ورزش بمانند. در این دوره افراد بسیار پاکی در کنار ما هستند و در این بین کسانی هم که نیت خوبی نداشته باشند رسوا می‌شوند.
سجادی ادامه داد: ما همه جزو یک خانواده هستیم و نباید به کسی اجازه دهیم به این خانواده هتک حرمت کند. هدف ما برای رسیدن به موفقیت جدی است و با اینگونه تخریب‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها مایوس نخواهیم شد. دولت سیزدهم هم این رویکرد را دارد و رییس‌جمهور همواره به وزرای دولت تاکید می‌کند که دچار حاشیه‌ها نشویم.
وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره فدراسیون فوتبال و برنامه تیم ملی اظهار داشت: فوتبال را جدی گرفته‌ایم و اتفاقات تیم ملی را رصد می‌کنیم. به مدیران فدراسیون فوتبال نیز گفته‌ایم که ما در وزارت ورزش کنار شما هستیم.
وی ادامه داد: در سالی که مسئله تولید دانش بنیان مطرح است آقای خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک همایشی را در این خصوص راه‌اندازی کرد که کار بسیار جالبی است و از همه مدیران می‌خواهم هرکاری از دست‌شان برمی‌آید انجام دهند که این اتفاق ادامه‌دار باشد. باید یک نمایشگاه وسیع‌تر درخصوص تولیدات دانش بنیان راه اندازی کنیم.
 سجادی با تاکید این موضوع به مدیران که باید در دوران پساکرونا بیشتر به فکر برگزاری رویدادهای ورزشی باشیم خاطرنشان کرد: تابستانی که در پیش است تابستان پساکرونا است و باید اقدامات زیادی انجام شود. جام پرچم یکی از این اقدامات است و باید رویدادهای دیگر نیز تعریف شود. طبق دستور معاون اول رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت از سایر دستگاه‌ها خواستند که به وزارت ورزش کمک کنند. اوقات فراغت که درپیش است باید با سال‌های قبل متفاوت باشد.
وی همچنین درخصوص برگزاری نشست مدیران کل استانی که با حضور روسای فدراسیون‌ها صورت گرفت گفت: اتفاق خوبی با تلاش آقای شکوه‌فر و همکارانشان صورت گرفت و بهتر است به زودی جلسه‌ای برگزار شود و از نواب رییس و انجمن‌ها نیز دعوت به عمل آید. این جلسات می‌تواند اثرگذاری زیادی برای مخاطبان ما داشته باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: