شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف بیش از ۱۹ تن و ۲۵۸ کیلوگرم ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در عجب شیر خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از صدا و سیما، سردار حسین عبدی افزود: مأموران مبارزه با کالای قاچاق عجب شیر با هدف مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پس از اطمینان از احتکار کالا، با هماهنگی قضائی و به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت، به محل انبار‌های مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار‌ها هفت تن و ۶۰۰ کیلوگرم برنج، سه تن و ۸۹۰ کیلوگرم قند و شکر، سه تن و ۹۶۲ بسته ماکارونی، سه تن و ۲۹۶ عدد انواع مواد شوینده، ۵۱۰ کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه پنج محتکر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار عبدی با اشاره به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق و احتکار کالا و سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: پدیده احتکار و قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در جامعه است که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: