جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
ایزدخواه:
عجب شیر پرس - نماینده تهران در مجلس، گفت: به عقیده من هیچ تصمیمی چه سخت باشد و چه آسان، بدون مشارکت مردم در تصمیم‌گیری و نه مشارکت فقط در اجرای آن تصمیم قطعاً به دیوار خواهد خورد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا،روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص صحبت‌های اخیر رییس جمهور با کلیدواژه «تصمیمات سخت»، گفت: من از اینکه تصمیم سخت مدنظر آقای رییس‌جمهور چه چیزی است یا در چه موضوعی خواهد بود، اطلاع ندارم اما به عقیده من هیچ تصمیمی چه سخت باشد و چه آسان، بدون مشارکت مردم در تصمیم‌گیری و نه مشارکت فقط در اجرای آن تصمیمی است که قطعاً به دیوار خواهد خورد.
وی ادامه داد: معمولاً مشارکت و همکاری مردم در اجرای تصمیمات اتخاذ شده مطالبه می‌شود اما باید به این نکته مهم توجه شود که مردم باید در هر تصمیمی که اتخاذ می‌شود مشارکت داشته باشند و نظرشان اخذ شود، در چنین شرایطی مشارکت، همکاری و همدلی مردم با تصمیم نهایی قابل توجه خواهد بود.
ایزدخواه در ادامه تاکید کرد: در خصوص صحبت‌های آقای رییس‌جمهور هم آن تصمیم چه سخت و چه آسان باید از ابتدا مشارکت آحاد مردم در تصمیم‌گیری و اجرا را داشته باشد. حضرت امام(ره) فرمود: «همه باهم» این همه باهم از ابتدا است، از روز تصمیم‌گیری تا اجرا و پایان.
وی افزود: بنابراین دولت چه بخواهد تصمیم سخت بگیرد چه آسان، باید مردم را وارد گود کند.
نماینده تهران در خصوص تبعات تصمیم‌گیری‌های بدون مشارکت مردم ابراز داشت: اینکه ما برویم پشت درهای بسته برای مردم تصمیم بگیریم چه این تصمیم برای معیشت مردم باشد چه برای موضوعات کلان اقتصادی کشور، اگرچه ممکن است در کوتاه‌مدت یک گشایشی ایجاد کند، اما در بلندمدت قطعاً ما را دچار مصیبت‌های سخت‌تر خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: