چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
دبیر کل جبهه حامیان ولایت:
عجب شیر پرس - دبیر کل جبهه حامیان ولایت از موثر واقع شدن احزاب در به روز بودن داده های دولت و جامعه سخن گفت و استان آذربایجان شرقی را به عنوان یکی از فعال ترین استان ها، در زمینه داشتن تکاپو نسبت به حضور پررنگ خود در حزب حامیان ولایت قلمداد کرد.
دکتر قاسمعلی نوچمنی با حضور در دفتر روزنامه عجب شیر و گفت گو با خبرنگار این رسانه، با اشاره به نبود فعالیت های رسمی و فراگیر جبهه حامیان ولایت در استان آذربایجان شرقی در انتخابات سیزدهم، گفت: با تلاش و پشتکاری که دبیر محترم جبهه حامیان ولایت در استان آذربایجان شرقی از خود نشان داده اند، باعث گردیده است که تمام شهرستان های این استان دبیر مختص خود را داشته باشند تا فعالیت این استان در حیطه مربوط به وظایف تعریف شده نسبت به حزب حامیان ولایت، به شکل وسیعی پررنگ باشد و شکل جدی تری را به خود بگیرد.
نوچمنی با اشاره به اهداف ترسیم شده از سفر خودشان به استان آذربایجان شرقی، افزود: جبهه حامیان ولایت در سطح کشور یک جایگاه فرا حزبی دارد و برای اینکه ما توفیق داشتن عنوان ولایت را با خود به همراه داشته و داریم بزرگترین و مهمترین اقدام و حرکت ما در کشور، اجرایی و عملیاتی کردن منویات رهبری در سطح کلان بوده است. در این بین، مردم استان آذربایجان شرقی به لحاظ اینکه از جایگاه ویژه ای در برجسته سازی آرمان مقدس جمهوری اسلامی برخوردار هستند و این استان چون مردمی فهیم، شهید پرور، انقلابی و پرتلاش را در خود پرورش داده است سعی کرده ایم تا با حضور چندمین بارمان در این خطّه، از نزدیک شاهد اجرای برنامه های تعیین شده در این استان از طرف جبهه حامیان ولایت باشیم.
وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه این استان در به کارگیری جوانان نسبت به برگزاری پرشور انتخابات سیزدهم، اظهار داشت: علیرغم همه تبلیغات سویی که از طرف دشمنان این مرز و بوم صورت گرفته بود، باید گفت نوع فعالیت های جبهه حامیان ولایت در کل کشور آن قدر گسترده و پرنشاط بود که اکثر جوانان را به صحنه آوردیم. لذا می توانم بیان کنم که حزب حامیان ولایت سهم ویژه ای را در این باب و آوردن مردم به صحنه انتخابات سیزدهم به خود اختصاص داده است.
دکتر نوچمنی با تاکید بر اینکه اکثر دبیران استانی جبهه حامیان ولایت از روحانیون هستند، خاطرنشان کرد: همه افراد انتخاب شده در این حزب از اشخاص تحصیلکرده و اساتید به نام دانشگاه بوده است و سعی کردیم دبیران انتخابی در سطح استان ها از خصوصیات و توانمندی بارزی برخوردار باشند تا نبوغ و بلوغ لازم را در تمام سطوح استانی شاهد و ناظر باشیم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت کشور با یادآوری عدم شکل گیری درست و میدان نگرفتن احزاب در کشور، اضافه کرد: اگر احزاب در کشور فعال باشند و نبوغ خوبی را در کشور نشان بدهند و بستر لازم برایشان فراهم گردد قطعاً ما در کارایی دولت بسیار موفق خواهیم بود. یکی از ضعف های ادواری دولت های سابق تک رونده بودن آن ها بوده است در صورتی که اگر احزاب به عنوان چشم بینای دولت ها نقش آفرینی می کردند می توانستیم ضعف های دولت را شناسایی بکنیم و راه درمان آن را می یافتیم. بنابراین میدان ندادن به جمیع احزاب در کشور از چالش های بزرگ دولت ها در ادوار گذشته بوده است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: