جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
عضو هیات رئیسه مجلس:
‏ عجب شیر پرس - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر اهمیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور تأکید کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروزجائیدرباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان،گفت: مجلس یازدهم یکپارچه از اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور حمایت می کند.

‏دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از نهایی شدن اجرای طرح رتبه بندی معلمان کشور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و افزود: این طرح به زودی پس از تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به دولت ابلاغ می شود.

‏نماینده مردم بابل با اشاره به مزایای اجرای این طرح خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان، تحول و پویایی دستگاه تعلیم و تربیت عملیاتی می شود؛آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه هدفمند و علمی کشور است.

‏کریمی فیروزجایی با اشاره به اهمیت تولید فکر در تراز فرهیختگی در دستگاه تعلیم و تربیت افزود: محور بودن نیروی انسانی در روند توسعه کشور اعتبار آموزش و پرورش را افزون کرده است.

‏عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم یادآور شد: روند تولید علم با رویکرد پژوهش محوری در آموزش و پرورش نیازمند تحول است.

‏نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش خانواده ها در بالندگی دستگاه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: همگرایی دستگاه تعلیم و تربیت با خانواده ها در نیل به شکوفایی و پیشرفت همه جانبه آینده سازان کشور ضرورت دارد.

‏وی با تأکید بر لزوم توجه به آینده پژوهی در عرصه تعلیم و تربیت گفت: تأمین نیازهای علمی کشور در گرو تقویت آموزش و پرورش است. مجلس یازدهم در حمایت از آموزش و پرورش عزم قاطع دارد.

‏عضو مجمع نمایندگان مازندران اظهار کرد: مجلس با کمک دولت طرح های توسعه در عرصه تعلیم و تربیت را پشتیبانی و تقویت خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: