پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
حسین‌زاده:
عجب شیر پرس – عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی گفت: دیپلماسی انرژی با محوریت انرژی، صنعت، تجارت و جلوگیری از خام‌فروشی و حضور فعال در اوپک و دیگر مجامع بین‌المللی راهکار پایدار خنثی‌سازی تحریم‌هاست.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی صبح امروز در نطق پیش از دستور در صحن علنی مجلس بیان داشت: ایران یک محدوده سرزمینی نیست، ایران یک تاریخ، یک فرهنگ و یک اصالت است. اصالتی از جنس مقاومت و حماسه که بر تارک تاریخ می‌درخشد و آنانی که به اشتباه محاسباتی می‌افتند و پای خیالات خامشان را از گلیم عقل و توانشان درازتر می‌کنند، همواره با کابوس دهشتناک شکست مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: "فاتحان خیبر" تلنگری از ارتش همیشه قهرمان ما به دشمن صهیونیستی‌ست که بداند تکرار فتح خبیر برای ما دست یافتنی است. ما ایرانیان همسایه‌های خود را دوست داریم و اجازه نمی‌دهیم رژیم و قدرت‌های نامشروع این دوستی‌ها را به دشمنی تبدیل کنند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: دیپلماسی انرژی با محوریت انرژی، صنعت، تجارت و جلوگیری از خام فروشی و حضور فعال در اوپک و دیگر مجامع بین‌المللی راهکار پایدار خنثی‌سازی تحریم‌هاست.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس همچنین گفت: شایسته نیست که پس از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، مردم شهر بیرم و صحرای باغ از آب آشامیدنی بی‌بهره باشند، جاده جهرم - لار – بندرعباس که راه مواصلاتی اصلی این منطقه است به جاده مرگ معروف باشد، جاده چک‌چک و تونل شهدای خلیج فارس در گراش پیشرفت خاصی ندارد، ادارات در شهرستان‌های خنج، گراش و اوز کماکان نمایندگی هستند و وعده ادارات کل راهداری، صمت و جهاد کشاورزی بر زمین مانده است.

وی در پایان گفت: امروز برای بخشی از هم‌وطنان عزیزمان که در کشورهای حوزه خلیج فارس مشغول به کار هستند، از جمله هم استانی‌ها و مردم عزیز حوزه انتخابیه اینجانب، مشکلاتی به وجود آمده است که انتظار می‌رود وزارت امور خارجه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات پیش آمده اقدام عاجلی نماید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: