پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
عجب شیر پرس – رئیس پلیس پایتخت گفت:به شهرداری تذکر می‌دهیم که در بحث نصب تابلو‌های تبلیغاتی بر روی پل‌های عابر دقت کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برگزاری طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: در مرحله ۴۸ طرح رعد ۲۵۳ حکم قضایی اجرا و ۷۴۰ پرونده سرقت بررسی و ۶۰۱ سارق، مالخر و ... دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۴۱ گروه از این سارقات به صورت باندی فعالیت داشتند، گفت: بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان از اموال مسروقه شهروندان کشف شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۵۹ پاتوق سارقان و ۲۳ پاتوق مالخران در این طرح شناسایی شدند، تصریح کرد: ۱۳ مرکز اراذل و اوباش شناسایی شد و ۱۱۳ محل تجمع خرده فروشان موادمخدر شناسایی و ۲۴ نفر از اوباش و مزاحمان نوامیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۵ قبضه سلاح جنگی و ۶۴ قبضه سلاح سرد و ۵۲ کیلوگرم موادمخدر از خرده فروشان کشف شد، گفت: بالغ بر ۵۵۲ میلیون تومان کالای قاچاق نیز در این طرح کشف شد.

رئیس پلیس تهران درباره مزاحمت‌های خیابانی که توسط اوباش انجام می‌شود، بیان کرد: این موضوع از تکالیف مشروط پلیس است و مکلف به انجام ماموریت‌های خود در این حوزه هستیم.

وی افزود: یکی از اهداف جدی ما در طرح رعد و اقتدار برخورد با مزاحمان نوامیس است.

سردار رحیمی به موضوع سوء استفاده اوباش از پل‌های عابر برای ایجاد مزاحمت برای بانوان اشاره کرد و گفت: به شهرداری تذکر می‌دهیم که در بحث نصب تابلو‌های تبلیغاتی دقت کنند و به گونه‌ای نشود که فضا برای ایجاد مزاحمت برای بانوان بر روی پل‌ها برقرار باشد.

وی افزود: تعداد گشت‌های ما در خیابان افزایش پیدا کرده است و شهروندان موارد را به ۱۱۰ گزارش دهند تا با اوباش خیابانی برخورد شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: