جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
عجب شیر پرس _ تعدادی از هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز با حضور در مقابل این باشگاه ضمن اعتراض به وضعیت نابسامان این تیم، اخراج فراز کمالوند از سرمربیگری ایین تیم را خواستار شدند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، به دنبال افشای فایل صوتی مذاکره مدیران باشگاه با اکبر ایمانی و متعاقب آن انتقاد شدید این بازیکن از عملکرد مدیریت و سرمربی باشگاه، تعدادی از هواداران با حضور در مقابل دفتر باشگاه در ورزشگاه بنیان دیزیل، با سر دادن شعارهایی خواستار سر و سامان دادن به وضعیت تیم در آستانه رقابت با تیم النصر عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

این عده با انتقاد از نحوه عملکرد مدیریت باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر و نیز رفتار دوگانه سرمربی تیم درباره تعدادی از بازیکنان، از وجود دلالی های کلان در باشگاه خبر داده و از مالک باشگاه درخواست کردند در برابر این نابسامانی ها و نفوذ دلالان به باشگاه بایستد.

در همین حال باشگاه تراکتور تبریز و فراز کمالوند پس از افشاگری های ایمانی در فضای مجازی اعلام کرده اند به دلیل اتهامات ناروای این بازیکن، در مراجع قضایی از وی شکایت می کنند.

در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: تراکتور همواره بر حفاظت از منافع خود تاکید داشته و در خط مقدم مبارزه با بازیکن سالاری و ایستادگی در برابر خواسته‌های نامعقول بازیکنان بوده و همواره بر اصلِ «هیچ فردی بزرگ‌تر از باشگاه نیست»، پایبند بوده است.

در ادامه باشگاه اضافه کرده است:  همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، اکبر ایمانی سه فصل دیگر با مبلغی مشخص با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و برای فصل آینده خواستار  مبلغی نامعقول شده که این درخواست مورد قبول باشگاه قرار نگرفته و همین موضوع، منجر به حاشیه سازی توسط این بازیکن شده است.

باشگاه ادامه می دهد: این بازیکن ادعاهای کذبی را متوجه مدیرعامل، سرمربی و باشگاه تراکتور کرده که همه آنها به دور از واقعیت بوده و به طور قطع تمامی رفتارها، اظهارات و حاشیه‌سازی‌های او در کمیته‌های مرتبط باشگاه، فدراسیون فوتبال و البته مراجع قضایی پیگیری خواهد شد تا برخی‌ها با سوءاستفاده از احساسات هواداران، نسبت به اخاذی از باشگاه اقدام نکنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: