چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
عجب شیر پرس _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه ویژه به عرصه فرهنگ و هنر و حوزه‌های تمدنی در دوره فعالیت دولت سیزدهم در دستور کار خواهد بود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه در سفر به اصفهان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان افزود: اصفهان با توجه به اینکه مهد فرهنگ و هنر است باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از حوزه‌های اصلی فرهنگ و هنر و مهد تربیت هنرمندان بزرگ است، اظهار داشت: در سفر به اصفهان، برنامه‌هایی که برای دوره تحول در اصفهان خواهیم داشت را دنبال می کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: لازم است هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اصفهان نقش فعال‌تری در این عرصه ایفا کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دوشنبه همزمان با هفتمین روز از هفته دولت برای حضور در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر وارد اصفهان شد.

محمدمهدی اسماعیلی برای گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در گلزار شهدای شهر اصفهان حضور یافت و با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پس از اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در نخستین سفر استانی خود که به اصفهان صورت گرفت علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت هفته دولت، با علما و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان دیدار خواهد کرد.

دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: