شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
عجب شیر پرس _ مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید که مشکلی با فراز کمالوند ندارند و این مربی به کارش در تیم تبریزی ادامه خواهد داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری تسنیم، جمشید نظمی درباره شایعه جدایی فراز کمالوند از تیم تراکتور اظهار داشت: ما که از این خبر اطلاعی نداریم و متأسفانه بعضی‌ها برای خودشان مربی جا به جا می‌کنند. کمالوند سرمربی تراکتور و سر کارش است. بحث و مشکلی هم با او نداریم. این حرف‌ها شایعه است.

وی در خصوص غیبت عباس‌زاده و ایمانی در تمرین تراکتور و اینکه این دو بازیکن درخواست افزایش رقم قرارداد داشته‌اند، تصریح کرد: عباس‌زاده به  خاطر مصدومیت به تمرین نمی‌آید. تا جایی که به ما اطلاع داده دلیل غیبتش مصدومیت است، اگر مشکلی هم باشد صحبت می‌کنیم. عباس‌زاده تا 10 شهریورماه روند درمانی‌اش را طی خواهد کرد و بعد به تمرین اضافه می‌شود.

مدیرعامل تراکتور ادامه داد: دلیل غیبت ایمانی را باید از خودش بپرسید. روز گذشته به او زنگ زدم و صحبت کردیم، کمی مشکل مالی داشت. هر کسی سر تمرین نیاید کمیته انضبطی باشگاه طبق قوانین با او برخورد می‌کند. بازیکن اگر مشکلی دارد باید بیاید و صحبت کند. با او مشکلی نداریم و ایمانی بازیکن ماست.

نظمی در خصوص پیگیری باشگاه تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خاطرنشان کرد: پیگیر این ماجرا هستیم. با استوکس رایزنی کردیم تا بتوانیم در چند روز آینده رضایت او را بگیریم و پنجره باز شود. در پرونده‌های داخلی هم 6،7 پرونده داریم که باید با آنها مذاکره کنیم و مشکل داخلی‌مان هم حل شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: