پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
سرتیپ قاسمی اعلام کرد؛
عجب شیر ما - جانشین بنیاد نخبگان نیروهای مسلح گفت: کسر خدمت سربازی با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی تا سال 1399 تمدید شده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار علیرضا قاسمی جانشین بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اعلام داشت: مصوبه اعطای کسر خدمت سربازی به کسانی که فعالیت تحقیقاتی برای نیروهای مسلح انجام دهند، تمدید و تا پایان سال 1399 برقرار می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در این طرح که مختص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر می‌باشد این افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح یا سازمان‌های تحقیقاتی نیروهای مسلح طرح تحقیقاتی متناسب با رشته و گرایش تحصیلی خود دریافت و با ارائه آن از 2 تا 19 ماه کسر خدمت دریافت نمایند.

سرتیپ قاسمی همچنین خاطرنشان کرد: داوطلبین می‌توانند با توجه به ماموریت و وظایف سازمان‌های تحقیقاتی به این مراکز مراجعه مستقیم داشته و طرح تحقیقاتی دریافت دارند. همچنین در طرح لحاظ شده است که سازمان‌های تحقیقاتی نیز می‌توانند به دانشگاه‌ها مراجعه و نسبت به جذب دانشجو متناسب با طرح‌های تحقیقاتی حوزه ماموریتی و امور دفاعی اقدام نمایند.

جانشین بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اعلام داشت: علاوه بر این در صورتی که داوطلبین کارشناسی ارشد و دکتری موضوع پایان‌نامه خود را موضوعات تحقیقاتی نیروهای مسلح قرار دهند، از کسر خدمت مناسب برخوردار خواهند شد.

فرآیند بررسی و اعطای کسر خدمت به نحوی است که فعالیت‌های تحقیقاتی انجام شده در سازمان‌های تحقیقاتی نیروهای مسلح ارزیابی و میزان کسر خدمت به این بنیاد پیشنهاد می‌شود و پس از بررسی در کمیسیون مربوطه میزان کسر خدمت تعیین و اعلام می‌شود.

وی در پایان گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند در حین تحصیل و پس از فارغ‌التحصیلی تا زمان اعزام به خدمت سربازی مبادرت به اجرای طرح تحقیقاتی نمایند و کسر خدمت مناسب دریافت دارند.

سربازان وظیفه با تحصیلات فوق‌الذکر نیز در صورت تمایل و توان می‌توانند درحین خدمت سربازی فعالیت تحقیقاتی از سازمان‌های نیروهای مسلح اخذ و کسر خدمت دریافت دارند، لذا به این دسته از داوطلبین توصیه می‌شود از سازمان‌هایی که در آن خدمت می‌کنند طرح تحقیقاتی دریافت دارند.

شایان ذکر است، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح واقع در اتوبان شهید صیاد شیرازی به سمت جنوب_ بعد از خیابان رسالت جنب پادگان شهید خلیل‌زاده می‌باشد و از ساعت 7 صبح الی 13 روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی مراجعین می‌باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: