پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
از هفته بیست و دوم لیگ آزادگان
عجب شیر ما - هفته بیست و دوم لیگ آزادگان در حالی با شکست تیم شهرداری اردبیل در خانه حریف اصفهانی گیتی‌پسند به پایان رسید که تیم شهرداری با این شکست تا رده‌های پایانی جدول 20 تیمی لیگ آزادگان سقوط کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مدیر باشگاه شهرداری اردبیل اظهار کرد: ‌ما در بازی که مقابل حریف اصفهانی در ورزشگاه آرارات انجام دادیم، با نتیجه یک بر صفر از حریف اصفهانی خود گیتی‌پسند شکست خوردیم تا سه امتیاز حساس را از دست بدهیم.

شهرام علیپور تصریح کرد: هر چند تیم شهرداری بازی خوب و رو به جلویی را انجام داد اما در یک غافلگیری یک گل از حریف پذیرفتیم تا شکست دیگری برای تیم شهرداری اردبیل رقم بخورد.

وی گفت: ما هفته آینده بازی حساسی را مقابل داماش گیلان داریم که باید در بازی هفته آینده تلاش کنیم تا نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

مدیر باشگاه شهرداری اردبیل حساسیت بازی‌های برگشت را یادآور شد و افزود: بازی‌های برگشت لیگ آزادگان از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا حداکثر امتیازات را در بازی‌های خانگی و خارج از خانه به دست آوریم.

تیم شهرداری اردبیل بعد از تساوی هفته گذشته مقابل مس کرمان، امروز نیز در بازی دیگر خارج از خانه برابر حریف خود گیتی‌پسند با یک گل شکست خورد تا با همان 21 امتیاز در جدول رقابت‌ها باقی بماند که با پیروزی رقبای قعرنشین، تیم شهرداری اردبیل حتی تا پایین‌ترین رتبه جدول نیز سقوط می‌کند.

تیم شهرداری اردبیل که در دور رفت نوسانات زیادی داشت، به نظر می‌رسد این نوسانات همچنان ادامه دارد و در بازی هفته آینده که یک بازی حساس مقابل داماش گیلان در ورزشگاه تختی است، تیم شهرداری در شهر اردبیل به دنبال کسب هر سه امتیاز است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: