پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفت‌وگو با فارس:
عجب شیر ما - سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: مصمم هستیم بتوانیم به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کنیم و بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال تبریز و باشگاه شهرداری تبریز باشیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مهدی شیرازی‌فراظهار داشت: تیم شهرداری تبریز در آغاز دور سوم لیگ برتر بسکتبال کشور در خانه نیروی زمینی پیروزی بزرگی کسب کرده و عزم خود را برای رسیدن به مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها جزم کرد.

وی افزود: زمانی بیشتر به اهمیت این برد پی می‌بریم که بدانیم حریف تمام توان خود را برای پیروزی برابر تیم شهرداری تبریز گذاشته بود.

شیرازی گفت: جا دارد از بازیکنان و مربیان تیم تشکر کنم که بازی بسیار خوبی را برابر میزبان ارائه داده و در این بازی به برتری رسیدیم و همچنین تشکر ویژه‌ای از مدیر سازمان ورزش آقای سهرابی دارم که با حمایت همه جانبه خود موجب ارتقای روحی بازیکنان شده و امیدواریم بتوانیم همین روند را تداوم دهیم.

وی افزود: ما در دور سوم در تمام بازی‌ها مهمان بوده و این کار تیم را بسیار سخت می‌کند، اما مصمم هستیم بتوانیم به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کنیم و بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال تبریز و باشگاه شهرداری تبریز باشیم.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در اولین بازی خود در دور سوم در تهران و در یک بازی نزدیک و سخت با نتیجه 65 بر 63 برابر نیروی زمینی به برتری دست یافت.

دو تیم در دور گروهی نیز دو بار به مصاف هم رفته بودند که هر کدام به یک پیروزی دست یافته بودند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: