شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
عجب شیر پرس _ فرماندار اسکو با اشاره به هزینه ۱۱ میلیارد تومانی ایمن‌سازی آزادراه تبریز - سهند گفت: عملیات ایمن‌سازی این طرح زیرساختی مهم در حال انجام است و پس از اتمام زیر بار ترافیک می‌رود.
ایمن‌سازی آزادراه تبریز - سهند ۱۱ میلیارد تومان هزینه داردبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، رضی منش  فرماندار اسکو  با بیان اینکه آزادراه تبریز - سهند نقش بسیار مهمی در جهش توسعه سهند و کاهش بارترافیکی محور تبریز_آذرشهر خواهد داشت گفت: اکنون در حال ایمن سازی پروژه از جمله نصب نیوجرسی، خط کشی و تابلو‌های راهنمای مسیر هستیم.
او با بیان این‌که طرح آزادراه تبریز_سهند در شرایط رکود در پروژه‌های عمرانی در سطح کشور به هیچ عنوان متوقف نشد گفت: این پروژه به طور متوسط ماهانه بیش از سه درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نزدیک به ۵۳ درصد تملک مسیر در ۲.۵ سال گذشته انجام گرفته است.
رضی منش با بیان این‌که این پروژه با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرا شده است، گفت: سهم مشارکت دولت از پروژه فوق به طور کلی پرداخت شده و دلیل تاخیر در بهره برداری از آن فقط افزایش ایمنی مسیر، نصب علائم عمودی و افقی، تابلو‌های راهنمای مسیر، نیوجرسی و گاردریل می‌باشد که با سرعت در حال اجرا است.
او گفت: در راستای اجرای طرح ایمن سازی آزادراه ۲۰ کیلومتری تبریز - اسکو  همه تقاطع‌های غیر مجاز ۷۰ متری مسدود و الزامات ایمن سازی از قبیل رنگ آمیزی جداول، علائم افقی و عمودی، تابلو‌های راهنمای مسیر، ایستگاه‌های اتوبوس و ایمن سازی مسیر‌های پیاده رو اجرایی خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: