پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
عجب شیر پرس - ریاست اتحادیه قنادان و بستنی فروشان تبریز در رابطه با انتخابات پیش روی هیات مدیره این اتحادیه ، از اعضای صنف خود خواست به کسانی رای دهند که باعث سربلندی و پیشرفت این صنف گردند.
رای به تخصّص و تبحّر، لازمه موفقیت صنف قنادانبه گزارش عجب شیر پرس، یوسف عبدالله زاده با اشاره به زمان برگزاری انتخابات پیش روی هیات مدیره که پس از تایید اتاق اصناف و کمیسیون نظارت برگزار خواهد  شد گفت: از اعضای صنف قنادان و بستنی فروشان می خواهم که در انتخابات آتی و پیش رو با دقت و آگاهی فراوان، کاندیداهای مورد نظر را انتخاب و به آن ها رای دهند.
وی بیان کرد: اعضاء  با هوشیاری کامل، هیات مدیره ای را انتخاب نمایند که در این صنف، کارکشته، کاربلد، با سواد، با تجربه و دارای تبحّر لازم باشند تا بتوانند از حق و حقوق اعضای صنف دفاع نموده  نمایند، ریاست اتحادیه  صنف قنادان و بستنی فروشان تبریز افزود:  دفاع از حقوق صنف، که بتواند در اداره بهداشت، کمیسیون بازرسی، نرخ گذاری و آنالیز قیمت  تبحّر داشته باشد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.
عبدالله زاده  با بیان این که  نیاز مردم به انواع  و اقسام  شیرینی و کیک در مناسبت های مختلف در طول سال باعث شده این صنف همواره پای ثابت و پر مخاطب بازار مصرف باشد خاطرنشان کرد: اتحادیه صنف قنادان  جزء اتحادیه های خاص می باشد که در تمامی مراسمات، چه عروسی و چه عزاداری حضور دارد، لذا  از اعضای صنف تقاضا دارم در انتخاب خود دقت نمایند.
وی همچنین از اعضای  اتحادیه خواست: حتما این انتخاب، همراه  با آگاهی، دانایی، شناخت کامل، کافی و با دقت نظر فراوان صورت پذیرد تا به فضل الهی منتخبانی به هیات مدیره راه پیدا نمایند که دغدغه شان حل مشکلات صنفی و آرمانشان عزت، سر بلندی و پیشرفت روز افزون اعضای اتحادیه صنف قنادان و بستنی فروشان باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: