جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
عجب شیر پرس - فرماندار عجب‌شیر با بیان اینکه اعتبارات سالجاری شهرستان ۲۷ میلیارد تومان است گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته و به‌رغم محدویت‌های مالی ۲۵.۵ درصد بیشتر است.
افزایش ۲۵.۵ درصدی اعتبارات عجب‌شیر به‌رغم محدودیت‌های اقتصادی

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عادل اصغرپور روز سه شنبه در شورای برنامه ریزی این شهرستان افزود: سال گذشته ۴۰ درصد اعتبارات تخصیصی به طرح‌های عمرانی شهرستان جذب شد که امیدواریم امسال این رقم با تلاش مدیران دستگاه های اجرایی افزایش یابد.

فرماندار عجب شیر همچنین بر نظارت مدیران اجرایی بر هزینه کرد اعتبارات تاکید کرد و گفت: بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل‌های تعیین شده و اولویت‌دار هزینه شود.

اصغرپور با بیان اینکه با مدیریت در جذب درآمد و همچنین صرفه جویی بخشی از نیازهای ادارات برطرف می شود افزود: اولویت در سال ۹۹ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است و این مهم با تلاش مدیران و تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر از سوی دستگاه مرکزی است از این رو روسای ادارات باید پیگیر جذب اعتبارات مصوب کمیته برنامه‌ریزی باشند.

وی افزود: پروژه‌های زیرساختی از اولویت‌های شهرستان است و باید پروژه‌های اشتغال و تولید در اولویت قرار گیرد.

اصغرپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ابزار و ماشین آلات موجود در ادارات تنها مختص آن اداره نیست و باید در حل مسائل  و مشکلات شهرستان مورد استفاده قرار گیرد و مدیران از هزینه‌های غیر ضرور در ادارات باید خودداری کنند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: