جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:
عجب شیر پرس - سرپرست اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان گفت: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.
۷۵ درصد از جمعیت استان مشمول خدمات وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی هستند.

به گزارش عجب شیر پرس، دکتر حسین فتحی با اشاره به اینکه بیش از۵۰ درصد جمعیت استان عضو شرکتهای تعاونی هستند خاطر نشان کرد: تعاون نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کند که با برنامه ریزی در این حوزه به دنبال ایفای نقش بیشتر این بخش در اقتصاد کشور هستیم.
 وی جلب رضایت مردم را از مهم ترین برنامه های این اداره از خدمات قابل ارائه به مردم خواند و افزود: با وجود نیرو های متخصص و متعهد و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و منشور حقوق شهروندی، در جهت رضایتمندی مردم و خدمت گیرندگان تلاش می کنیم و در این راستا کمترین میزان تعدیل نیرو را بر اساس عملکرد همکاران در حوزه روابط کار داشته ایم.
 فتحی با اشاره به اینکه کمترین میزان اخراجی ها را در واحدهای تولیدی صنعتی داریم، از مدیران واحد های تولیدی به لحاظ تلاشهای ارزشمندشان در حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال، قدر دانی کرد.
دکتر فتحی در بخش دیگری به حمایت های قانونی از واحد های آسیب دیده از کرونا پرداخته و خاطر نشان کرد؛ در ۱۴ رسته شغلی تسهیلات در قالب بیمه بیکاری برای کارگران آسیب دیده و تسهیلات ۱۶ میلیون تومانی با کارمزد ۱۲ در صدی برای واحد های آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: