جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
عجب شیر پرس _ یک نماینده کارگری در شورای عالی کار درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای تصویب حق مسکن در هیأت دولت توضیحاتی داد.
آخرین وضعیت پرداخت حق مسکن کارگرانبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا تاجیک نماینده کارگری در شورای عالی کار  اظهار کرد: چند ماه از سال جدید گذشته است و هنوز حق مسکن ۲۰۰ هزار تومانی کارگران که شورای عالی کار یک ماه پیش آن را مصوب کرده بود، از جانب هیأت دولت تصویب و اجرایی نشده است.
او با بیان اینکه مقرر شده بود این حق مسکن از ابتدای تیرماه ۹۹ پرداخت شود، تصریح کرد: این در حالی است که در چند ماه اخیر قیمت مسکن، اقلام خوراکی، اجاره مسکن وضعیت سرسام‌آوری پیدا کرده است و کارگران روز به روز فقیرتر می‌شوند.
تاجیک با بیان اینکه برای تصویب حق مسکن کارگران ما از جانب وزارت کار پیگیر هستیم، گفت: مقرر شده بود حتما  قبل از مرداد ماه ۹۹، وضعیت حق مسکن به نتیجه برسد.
نماینده کارگری در شورای عالی کار ادامه داد: هر زمانی که حق مسکن کارگران تصویب و اجرایی شود، معوقات آن از اول تیر ماه به آن‌ها پرداخت می‌شود.
او با بیان اینکه صورتجلسه شورای عالی کار با هماهنگی‌های انجام شده به امضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت رسیده است، افزود: باید این هفته حتما حق مسکن کارگران به تصویب برسد.
تاجیک تأکید کرد: کارگران در خصوص این موضوع بسیار شاکی هستند و دائما از ما می‌خواهند مطالباتشان را پیگیری و بررسی کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: