سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
عجب شیر پرس _ ریاست اتحادیه کفاشان تبریز از افتتاح اولین مدرسه و دانشگاه خوشه کفش کشور در دانشگاه آزاد تبریز خبر داد.
افتتاح اولین مدرسه خوشه کفش کشور در تبریزبه گزارش عجب شیر پرس، علیرضا جباریان فام با بیان اینکه در حدود چندین سال است تلاش می کنیم اولین مدرسه و دانشگاه  کفش را در تبریز  برقرار کنیم گفت: بالاخره نتیجه چندین سال تلاشمان به ثمر رسیده است.، وی گفت:  در سال 98 دانشگاه آزاد در این زمینه  قدم مثبتی برداشته و ساختمانی به متراژ 1300 متر مربع  در دو طبقه جهت افتتاح اولین مدرسه خوشه کفش تبریز اختصاص داده که مراحل عمرانی آن انجام شده و منتظریم تا تجهیزات تولید کفش در دانشگاه آزاد تبریز مستقر گردد.
ریاست اتحادیه کفاشان تبریز با بیان نکته که برای اولین بار ایجاد دانشگاه کفش در تبریز محقق شده است افزود: در این مدرسه آموزش های کوتاه  مدت و بلند مدت صورت خواهد گرفت و در آموزش کوتاه مدت نیاز  فوری کارگاه های تولید کفش برطرف خواهد شد و آموزش سریع  بین یک ماه تا سه ماه طول خواهد کشید که مراحل آموزش کفش در آن ارائه خواهد شد و در آموزش بلند مدت یادگیری و فراگیری این حرفه از  سطح دبیرستان تا مقطع لیسانس در دانشگاه آموزش داده خواهد شد.
 جباریان فام اضافه کرد: در  مدرسه خوشه کفش تبریز تمامی  مراحل هم برای کارگران، هم برای کارفرمایان واحدهای تولیدی و فروش و نیزآموزش صادرات انجام خواهد شد. ریاست اتحادیه کفاشان تبریز  اظهار کرد: دانشگاه خوشه کفش تبریز با همکاری دانشگاه آزاد تبریز، اتحادیه کفاشان تبریز، سازمان فنی و حرفه ای و شرکت شهرک های صنعتی فعالیت خواهد نمود.
 وی افزود: کسانی که در این  آموزشگاه تحصیل می کنند  قرار است  به  کارخانجات و کارگاه های تولیدی جهت استخدام معرفی شوند. جباریان فام در خاتمه گفت: همچنین با دانشگاه های ترکیه و ایتالیا در این زمینه مکاتباتی داشته ایم و قرار است با استفاده از نرم افزارهای بروز جهان و دستگاه های تولید کفش در این مدرسه و دانشگاه  متخصصانی زبده در این حرفه و صنف تحویل جامعه دهیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: