جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
عجب شیر پرس _ محمودزاده گفت: عدم پرداخت تسهیلات به مستأجران صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.
بزودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتشار خبر تکذیب پرداخت وام ودیعه مسکن از طرف برخی رسانه‌ها اشتباه وکج سلیقگی در اطلاع رسانی بوده است؛ از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد.
او با تأکید بر همکاری موثر و مستمر مجلس برای رفع نگرانی‌ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه وشهرسازی از این موضوع استقبال می‌کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریعتر و راحتر حل شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهاد‌های مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است، اما در این خصوص نهاد‌های مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه‌ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهاد‌ها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها است و انتشار اخبار مشوش وکذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.
محمودزاده در پایان با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید وساخت واحد‌های مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روز‌های گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: برخی رسانه ها روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا، صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: