شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
عجب شیر پرس _ مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول در دست ساخت است.
واگذاری ۳۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های معلولان تا پایان سالبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در بازدید از طرح ۳۹۹ واحدی معلولین در شهر سهند گفت: واحد‌های مسکونی ویژه خانواده‌های معلولان در کشور در مجموع از ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا پایان سال به متقاضیان واگذار می‌شود.
او گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده مقرر شده است ۸ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول تا پایان سال ۹۹ احداث شود که تاکنون ۴۵۰۰ واحد در کل کشور به اتمام رسیده است.
او افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفین، اداره بهزیستی، راه و شهرسازی و انجمن خیرین مسکن ساز مقرر شده است برای خانواده‌های دارای دو معلول در مناطق روستایی و شهری مسکن تهیه شود و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
خاکی پور گفت: در مناطق روستایی وظیفه تهیه مسکن بر عهده بنیاد مسکن و در مناطق شهری بر عهده انجمن خیران مسکن ساز است.
او گفت: تاکنون در آذربایجان شرقی ۱۶۷ واحد مسکن ویژه معلولان به متقاضیان واگذار شده است.
باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی هم گفت: مجتمع ۳۹۹ واحدی مسکن معلولان آذربایجان شرقی در شهر سهند با ۲۵ درصد پیشرفت در حال احداث بوده و مرحله اول آن شامل ۵۰ درصد واحد‌ها تا نیمه اول سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.
باباپور افزود: ۵۰ درصد بقیه واحد‌های مسکونی هم طی دو سال آینده تحویل می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: تسهیلات این طرح دارای وام ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴ درصد و تمام انشعابات و پروانه این واحد‌ها رایگان است و سعی می‌شود با حداقل قیمت تمام شده در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: