چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه هدف تهاجمات فرهنگی از بین بردن تفکر و روحیه انقلابی مردم است گفت: در مقابل این هجمه‌ها ما هم وظیفه داریم همه جانبه و با همه ظرفیت به مقابله با این تهاجمات برویم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر در اولین همایش سپاه و جهاد فرهنگی، اظهار داشت: تهاجم فرهنگی یک واقعیت انکار ناپذیر در شرایط کنونی است و همه باید قبول کنیم که با یک هجمه همه جانبه در زمینه مسائل فرهنگی مواجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه هدف این هجمه‌ها از بین بردن تفکر و روحیه انقلابی مردم است افزود: در مقابل این هجمه‌ها ما به عنوان متولیان و مسئولین چه کار کرده‌ایم؟ ما هم وظیفه داریم همه جانبه و با همه ظرفیت به مقابله با این تهاجمات برویم.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دو انتخابات مهم پیش رو داریم که دشمنان برای آن و دست یافتن به اهداف خود در انتخابات هم برنامه دارد و شاید یکی از این برنامه‌ها عَلَم کردن برخی از افراد در مقابل انقلاب و پرداختن به مسئله شورایی کردن رهبری است.

وی تصریح کرد: در این انتخابات هم جهاد ما و وظیفه اصلی دلسوزان نظام این است که با بصیرت و آگاهی هم از ورود افراد غیر انقلابی به انتخابات جلوگیری شود و هم مردم به افراد ولایتی و انقلابی رأی دهند.

تبدیل دانش ضمنی به علمی و در نهایت عملیاتی کردن آن، از اهداف سپاه است

غفاری، دبیر اولین همایش سپاه و جهاد فرهنگی هم در ادامه این همایش که با حضور فرماندهان، روحانیون و مسئولین معاونت‌های سپاه برگزار شد گفت: تبدیل دانش ضمنی به علمی و در نهایت عملیاتی کردن آن از رویکردهای اصلی معاونت دانش و پژوهش است که در این راه هم از نیروهای تخصصی و خوش فکر خود استفاده می‌کند.

غفاری افزود: از سال 91 که معاونت دانش و پژوهش در سپاه عاشورای استان رسماً فعالیت خود را آغاز کرده است، به پژوهش کاربردی اهمیت داده است و بیش از 18 مورد پژوهش هم در این زمینه یا اجرا شده و یا در دست اجرا است.

دبیر همایش سپاه و جهاد فرهنگی به تعداد مقالات در اولین همایش هم اشاره کرد و اظهار داشت: مجموع مقالات رسیده برای این همایش 50 مقاله بود که از این تعداد 22 مقاله در قالب کتاب تهیه و تدوین شده است، 4 مقاله تخصصی هم جهت ارائه در همایش تأیید شده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای با تحصیلات عالی در سپاه استان نسبت به دیگر استان‌ها 3 الی 4 برابر بیشتر است خاطر نشان کرد: لازم بود که قلم و اندیشه این نیروهای تخصصی و خوش فکر هم به کار بیافتد تا از آثار و افکار آن‌ها هم استفاده شود.

برچسب ها: کاملی فر ، تبریز ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: