جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
عجب شیر پرس _ رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: میزان سرانه سلامت در کشور ما ۴۱۵ دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشور‌ها دارد.
میزان سرانه سلامت در ایران ۴۱۵ دلار است
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از  باشگاه خبرنگاران  جوان ، موهبتی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور در جلسه کارگروه سلامت استان آذربایجان شرقی گفت: میزان سرانه سلامت در کشور ما ۴۱۵ دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشور‌ها دارد.
موهبتی  با اشاره به برخی از اقدامات این سازمان پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: دولت دوازدهم علی رغم کمبود منابع مالی و مشکلاتی همچون تحریم، عملکرد بسیار قابل قبولی در کنترل بیماری کرونا داشته است.
او افزود: قدرت‌های جهانی علی رغم رای دادگاه بین المللی، جمهوری اسلامی ایران را در زمینه واردات مواد غذایی و بهداشتی نیز در اقدامی کاملا غیرانسانی تحریم کرده‌اند.
موهبتی گفت: این کشور‌ها به رغم اختصاص بودجه‌های چندین میلیارد دلاری به امر مقابله با بیماری کرونا، گرفتار این بیماری هستند در حالی که میزان سرانه سلامت در کشور ما ۴۱۵ دلار است و با این وجود، جمهوری اسلامی عملکرد بسیار قابل دفاعی در مقایسه با دیگر کشور‌ها دارد.
او گفت: تولید بیش از دو و نیم میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده در روز و خیز ایران اسلامی برای صادرات دستگاه ونتیلاتور تنها بخشی از اقدامات موفق کشور ماست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: