پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
عجب شیر پرس - استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی موافقت احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه در جاده سرچم - اردبیل از سمت زنجان اخذ شد.
چهار بانده کردن ۵۰کیلومتر از جاده اردبیل - سرچم تا ۲ ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو درباره نتایج دیدار با معاون رییس‌جمهوری اظهارکرد: آغاز عملیات این پروژه از سوی سازمان برنامه و بودجه به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده و تا ۲ ماه آینده عملیاتی می‌شود.

وی بیان‌کرد: وزارت راه و شهرسازی طبق آگهی فراخوان برای تامین اعتبار و همزمان جهت جذب پیمانکار پروژه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

استاندار اردبیل اظهارامیدواری کرد که تا ۲ ماه آینده کارگاه این پروژه در مسیر اتوبان زنجان به اردبیل (سرچم) تجهیز و ماشین‌آلات راه‌سازی در مسیر فعال شود.

وی بیان کرد: این مهم پس از درخواست استانداری اردبیل در پی سفر  اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و بازدید از پروژه‌های راه استان و راه‌آهن عملی شد.

 جاده اردبیل - سرچم ۱۷۸ کیلومتر طول دارد که حدود ۵۰ کیلومتر از آن در منطقه کوهستانی قرار دارد و ۱۱۸ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی استان اردبیل است.

 این جاده در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسیده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: