پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
فرماندار بناب:
عجب شیر پرس - فرماندار بناب گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است و سیاه نمایی و ناامید کردن مردم در چنین شرایطی دامن زدن به جنگ روانی دشمن است که تنها راه غلبه بر آن اتحاد و وحدت مردم و مسئولان است.
سیاه نمایی و ناامید کردن مردم همراهی با دشمن است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، امین رفیعی در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی بناب با بیان اینکه یکی از کارسازترین راه های مقابله با جنگ روانی دشمن خدمت به مردم است؛ اضافه کرد: مدیریت در چنین اوضاع و شرایطی کاملاً سخت و طاقت فرساست.

 وی گفت: در شرایط امروز کشور که با اوضاع و شرایط سختی مدیریت می شود باید برای خدمت به مردم از خرد جمعی، دانش و تجربه بهره بگیریم .

رفیعی اظهار کرد: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل نظام سلطه از آرمان های انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ایران دفاع کرده است و امروز هم با انسجام و برادری از این شرایط حساس عبور خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب حمید بالغ را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معرفی و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد پورناجی بخشدار سابق مرکزی بناب رضا لعلی نرج آباد را به عنوان بخشدار جدید مرکزی بناب معرفی کرد.

 شهرستان بناب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و در سال ۱۳۶۸ این شهر به فرمانداری ارتقاء یافته است.

بر اساس چارت تشکیلاتی جدید، فرمانداری بناب به ۲ معاونت ارتقاء یافته است که حمید بالغ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب معرفی و انجام وظیفه خواهد کرد .

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: