جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد
عجب شیر پرس _ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهره برداری پروژه بزرگراه «اهر- تبریز» در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.
بهره برداری از پروژه بزرگراه «اهر- تبریز» در کوتاه‌ترین زمان ممکنبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، علیرضا تابش در دیدار نماینده مردم اهر و هریس در مجلس یازدهم با وی گفت: در شرایط حاضر و سخت توجه به مناطق محروم و تعهد خدمت جزو اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: لازمه تحقق خدمت‌رسانی به مناطق محروم و ارائه خدمات، همکاری و هماهنگی بین ارگان‌های دولت و رفع موانع و مشکلات است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: اهتمام جدی و اولویت‌بندی پروژه‌ها می‌تواند در تسریع خدمات مؤثر باشد و این مهم بر عهده ادارات تابعه بنیاد مسکن در شهرستان‌ها است.
وی گفت: با جدیت تمام برای تکمیل پروژه بزرگراه «اهر-تبریز» تلاش می‌کنیم تا در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد
اجرای بزرگراه ۹۰ کیلومتری تبریز - اهر به عنوان یکی از مصوبه‌های سفر نخست رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی است. با مصوبه وزارت راه و شهرسازی، کلنگ عملیات اجرایی تبدیل جاده اهر - تبریز به بزرگراه سال ۱۳۷۷ زمین زده شد و در سفر اردیبهشت سال ۹۴ رئیس دولت تدبیر و امید به آذربایجان شرقی، بر سرعت بخشی در اجرای آن تاکید شده است.
بزرگراه ۴ بانده تبریز اهر در ۳ قطعه در امتداد هم شامل قطعه نخست به طول ۲۰ کیلومتر از تبریز تا خواجه، قطعه دوم به طول ۴۸ کیلومتر از خواجه تا گویجه بل و قطعه سوم به طول ۲۳ کیلومتر از گویجه بل تا اهر ساخته می‌شود.
این بزرگراه راه ارتباطی تبریز به استان اردبیل و ۶ شهرستان مشگین‌شهر، اهر، ورزقان، کلیبر، هریس و خداآفرین و از محورهای ارتباطی پرتردد منطقه شمال غرب است.
اجرای حدود ۳۵ کیلومتر از این بزرگراه در تعهد یکی از شرکت‌های وابسته بنیاد مسکن بوده و تاکنون از این میزان بیش از ۲۰ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: