جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
فرماندار خداآفرین:
عجب شیر پرس - فرماندار خداآفرین گفت: در راستای عمل به رسالت آموزش و پرورش، انتخاب و انتصاب مدیران در این نهاد باید با پرهیز از مسایل جناحی و سیاسی و با تکیه براصل شایسته‌سالاری باشد.
از مسایل جناحی در انتخاب مدیران آموزش و پرورش پرهیز شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی امیری راد  در جلسه شورای آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه عدم رعایت  شایسته سالاری در آینده آسیب جبران ناپذیری به بدنه  آموزش و پرورش وارد می کند افزود: در گذشته در انتخاب و انتصاب مدیران در این مجموعه ایراداتی وجود داشته که انتظار داریم با تکیه بر اصل شایسته سالاری این ایرادات رفع و با آسیب شناسی در این  مجموعه،  نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف کاهش یابد.

وی  تغییر و تحول  را به جهت ایجاد انگیزه و برنامه ریزی و نوآوری لازمه یک  مجموعه دانست و گفت: باید در گزینش نیروها و نقل و انتقالات بر بومی گزینی توجه جدی شود.

فیروز رضاییان رییس شورای آموزش و پرورش نیز با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت تعطیل پذیر نیست گفت: اعضای این شورا باید بر اساس رسالت خود و براساس شرایط منطقه، برای سالتحصیلی جدید در شرایط کرونا و پسا کرونا برنامه ریزی و راهکاری بومی برای دور نماندن از تعلیم و تربیت ارایه کنند.

شهرستان خداآفرین در ۲۸ اسفند سال ۱۳۸۹ از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان با جمعیت ۳۵ هزار نفری دارای سه بخش، سه شهر و هفت دهستان است که شهر لاریجان در بخش گرمادوز حدود یک سال پیش به شهر تبدیل شده و در ۲۱۰ کیلومتری شمال غرب تبریز در حاشیه رودخانه ارس واقع شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: