جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی مطرح کرد
عجب شیر پرس _ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه صنعت داروسازی استان در تحقق شعار جهش تولید پیشگام است، از حمایت مجموعه صمت در توسعه این صنعت اشتغال‌زا خبر داد .
صنعت داروسازی پیشگام تحقق جهش تولید در استان آذربایجان شرقیبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از اییسنا، حبیب امین‌زاده با اشاره به ظرفیت بسیار بالای واحدهای داروسازی استان در تولید و تأمین بخشی از نیاز دارویی کشور اظهار کرد: حمایت از صنایع برتر و دارای مزیت رقابتی از جمله صنعت دارو بویژه در شرایط فعلی، جزء برنامه‌های مجموعه صمت است.
رئیس سازمان صمت استان بر اهمیت جایگاه فعالین بخش بهداشت و درمان بویژه تولید کنندگان دارو در شرایط شیوع بیماری کرونا تأکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاران و نیروی انسانی متخصص دو عنصر مهم صنعت دارو سازی است و استان آذربایجان شرقی نیز با دارا بودن هردو عنصر یاد شده توان افزایش ظرفیت تولید ، توسعه و احداث پروژه های جدید در حوزه های مختلف را دارد.
امین زاده توجه به نیروی شرکت های دانش بنیان و توان فنی متخصصین را ضرورت امروز توسعه صنعتی دانست و افزود : دستگاه های اجرایی استان در سال جهش تولید همگام و همراه تولیدکنندگان بوده و تمام توان خود را در ارتقاء و توسعه صنایع اشتغالزای استان به کار خواهند برد .
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان در ادامه بازدید از پروژه‌های جدید در دست احداث شرکت داروسازی دانا و لزوم تسریع در اتمام و بهره برداری از این مجموعه‌ها، گفت: واحدهای تولید انواع قطره های چشمی، سرم، پوکه کپسول، مکمل‌های ورزشی و آمپول از جمله پروژه‌های جدید در دست احداث است.
وی در پایان بر توان شرکت‌های دارویی استان در تأمین بسیاری از مواد اولیه تولید آنتی بیوتیک ، کپسول و داروهای تزریقی کشور با رعایت اصول زیست محیطی تأکید کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: