پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
رییس ستاد انتخابات استان:
عجب شیر ما - رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان تبریز اعلام کرد: تا این لحظه 607 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداری دکتر سعید شبستری با اعلام این خبر، گفت: هم‌اکنون در 13 حوزه انتخابیه استان، ثبت‌نام 21 نفر در حال انجام است و کار ثبت‌نام تا زمان مراجعه آخرین داوطلب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آخرین مهلت مراجعه داوطلبان برای ثبت‌نام، ساعت 21 امشب است و در صورتی که این مهلت از سوی ستاد انتخابات کشور تمدید نشود در ساعت مقرر درب حوزه‌های انتخابیه بسته خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان در خصوص آمار ثبت‌نام کنندگان نیز گفت: از بین 607 داوطلبی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند، 61 نفر زن، 25 نفر روحانی و 107 نفر دارای مدرک دکترا هستند و چهار نفر همزمان داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز شده‌اند

وی افزود: حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با 274 نفر بیشترین تعداد داوطلب نمایندگی مجلس در آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده است.

شبستری آمار ثبت‌نام داوطلبان در حوزه‌های انتخابیه استان را نیز به این شرح اعلام کرد: "مرند و جلفا" 63 نفر، "مراغه و عجب‌شیر" 37 نفر، "شبستر" 32 نفر، "سراب" و "اهر و هریس" 30 نفر، "میانه" و "ملکان" 29 نفر، "هشترود و چاراویماق" 19 نفر، "ورزقان" 18 نفر، "بستان‌آباد" 17 نفر، "کلیبر، خداآفرین و هوراند" 15 نفر و "بناب" 14 نفر.

وی با بیان این که تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان نسبت به دوره قبل دو برابر شده است، افزود: این آمار نشان‌دهنده شور و نشاط سیاسی و احساس امنیت و آرامش در کشور است.
برچسب ها: انتخابات ، تبریز ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: