پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
استاندار:
عجب شیر پرس - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود طرحهای عمرانی در این استان گفت: از توان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای اجرای طرح‌های مشارکتی عمرانی و اقتصادی بهره‌گیری خواهد شد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اقبال عباسی در نشست اعضای شورای اسلامی، خانه کشاورز و فعالان حوزه آب چهارمحال و بختیاری با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تاکید کرد: برج‌های دو قلوی شهرداری، احداث پل‌های روگذر و طرح‌های توریستی تفریحی برای شهرکرد آماده مشارکت است.
وی افزود: چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در طرح‌های استانی با قرارگاه خاتم الانبیاء شامل احداث بزرگراه بروجن _ لردگان _ ایذه، منطقه ویژه اقتصادی شهرکرد با ۴۰۰ واحد سلولزی و ۱۵۰ واحد تبدیلی با محوریت پرتودهی گاما آمادگی دارد.
رییس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: علاوه بر اقدامات فراوان دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته اما هنوز غبار محرومیت در این استان مشاهده می‌شود.
فرهاد رئیسی تصریح کرد: متاسفانه بالا بودن شاخص‌های بیکاری، فلاکت، مهاجرت و پایین بودن انواع سرانه‌های حوزه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری شایسته و زیبنده مردم این استان نیست.
وی یادآور شد: امید است قرارگاه خاتم الانبیاء براساس رسالت خود در راستای محرومیت زدایی، نسبت به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در چهارمحال و بختیاری اقدام کند. 
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مسوولان و.کارشناسان درخصوص وضعیت خشکسالی چهارمحال و بختیاری گزارش‌هایی ارائه کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به مدت دو روز در چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: