شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه، بر تداوم این مشارکت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط تأکید کرد و گفت: شکست کرونا با روحیه ایثار و فداکاری دفاع مقدس ممکن می‌شود .
شکست کرونا با روحیه ایثار و فداکاری دفاع مقدس ممکن می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی  در آئین آغاز رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه جمعیت هلال احمر استان، با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های هلال احمر از زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: سال گذشته از نظر وقوع حوادث سال سختی برای استان بود و هلال احمر در مدیریت و کنترل این حوادث هم عملکرد بسیار خوبی داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا هم با همکاری و هماهنگی هلال احمر و سایر دستگاه های مسئول، عملیات غربال‌گری در مبادی ورودی و خروجی استان به بهترین شکل اجرا شد.

پورمحمدی با اشاره به مشارکت اقشار مختلف مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه و حمایت معیشتی از اقشار محروم و کم‌درآمد، اظهار داشت: وضعیت فعلی کشور و به خصوص آذربایجان شرقی و تبریز، تداعی‌گر روحیه ایثار و فداکاری ایام دفاع مقدس است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان در مشارکت فعال مردم و خیران در حمایت از محرومان و نیازمندان، گفت: انتظار داریم که کمک های مردمی تا عادی شدن شرایط، استمرار داشته باشد و دولت نیز نهایت تلاش خود را برای اعطای تسهیلات حمایتی و حمایت از اقشار نیازمند ادامه خواهد داد.

پورمحمدی افزود: در صورت ارزیابی میزان مشارکت مردم در دستگیری از آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، مطمئناً استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر خواهد بود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، گفت: خوشبختانه طبق گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا، ۱۰ استان در آستانه مهار بیماری هستند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار و ۵۲۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۳۵۹ رسید.

کیانوش جهانپور با اعلام اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است و در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است، اظهار امیدواری کرد: با ادامه روند کاهشی ابتلا به کرونا طی روزها و هفته های آینده شاهد مهار اپیدمی کرونا در کشور باشیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: