پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
عجب شیر پرس - معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، گفت: مهلت سه ماهه دانش‌آموختگان برای نپرداختن اقساط به پایان رسیده است و از امروز باید نسبت به پرداخت باقی‌مانده اقساط اقدام کنند.
مهلت بازپرداخت اقساط دانش‌آموختگان بدهکار به پایان رسیدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، الیاس منیری اظهار داشت: این مهلت برای دانش آموختگان تمدید نمی شود و از امروز پنجشنبه باید اقساط سر رسید شده را بپردازند.

وی افزود: دانش آموختگانی که این اقساط را پرداخت نکرده اند، سه قسط عقب افتاده دارند و بدون اضافه شدن هیچ درصدی، باید نسبت به پرداخت این اقساط اقدام کنند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان بدون راه اندازی کمپین برای بخشودگی بدهکاری این دانش آموختگان، ۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده را از این طریق دریافت کرد.

منیری گفت: پیامک های صندوق رفاه دانشجویان در شرایط کرونایی، اعتراض ها به افزایش قیمت بنزین و در سیل سال ۹۸ متوقف شد اما دانش آموختگان بدهی خود را پرداخت کردند.

وی همچنین درباره پایان مهلت ثبت نام برای دریافت وام ویژه دانشجویان دکتری، خاطرنشان کرد: این وام هم نیازی به تمدید ندارد و دانشجویانی که وام ویژه را از بانک دریافت می کنند، تا تیرماه مهلت دارند؛ علاوه بر این، درخواست افراد واجد شرایط در اختیار صندوق رفاه دانشجویان قرار گرفته است.

صندوق رفاه دانشجویان در اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام دانشجویان برای دریافت انواع وام های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت ماه، مدت زمان پرداخت اقساط دانش آموختگان بدهکار را برای سه ماه و تا پایان اردیبهشت ماه تمدید کرد.

در دوره های گذشته به علت وصول نشدن مطالبات این صندوق از دانش آموختگان بدهکار، کمپین بخشودگی فعال می شد تا دانش آموختگان ضمن پرداخت اقساط خود از تخفیف هم برخوردار شوند. این کمپین آخرین بار در بهمن ماه ۹۷ فعال شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: