سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
عجب شیر پرس - رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در قزوین خبر داد.
دستگیری باند سارقان خودرو در قزوین

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سرهنگ آرش مرادی، رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو پراید در سطح شهر قزوین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی سرانجام چهار سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان درتحقیقات و بازجویی‌های تخصصی به جرم خود مبنی بر ۱۶ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در قزوین اعتراف و تعدادی از خودروهای کشف شده از سارقان تحویل مالباختگان شد.
 
بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، مرادی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شده است، به شهروندان توصیه کرد: حتی‌الامکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند و در صورتی که مجبور به پارک خودرو در خیابان یا کوچه باشند، از در معرض دید قرار دادن وسایل با ارزش در داخل خودرو خودداری کرده و خودروی خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، سوئیچ مخفی مجهز کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: