جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
عجب شیر پرس ، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین اعلام کرد: یک کارخانه تولید بیسکوییت در قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان هفت زن سرپرست خانوار را از زندان آزاد می‌کند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، صدیقه ربیعی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، با اعلام اینکه یک کارخانه تولید بیسکوییت در قزوین هفت زن سرپرست خانوار را از زندان آزاد خواهد کرد، گفت: این واحد تولیدی تصمیم دارد تا در یک عمل خیرخواهانه و تا پایان ماه مبارک رمضان با آزادی این زنان، شرایط بازگشت آن‌ها را در بین خانواده‌هایشان فراهم کند.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری دفتر امور بانوان استانداری قزوین، این واحد تولیدی ۵۰۰ میلیون ریال را برای آزادی این زنان اهداء کرده و شرایط و مقدمات لازم نیز با اداره کل زندان مرکزی در حال پیگیری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه زنان زندانی مورد نظر همگی دارای جرائم مالی هستند، خاطرنشان کرد: حضور یک مادر در خانه نه تنها کانون خانواده را گرم می‌کند، بلکه با ایجاد پیوندهای عاطفی بین اعضا می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی فرزندان جلوگیری کند که این مهم باعث شد تا به‌دنبال آزادی آن‌ها از زندان باشیم.

وی اشاره کرد: حمایت از زنان سرپرست خانوار موضوع بسیار مهمی است که همواره در سیاست‌های کلان، به خصوص کاهش جمعیت کیفری همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار داشته و باید همچنان مورد توجه مسؤولان حوزه اجتماعی و قضایی قرار گیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، ربیعی بیان کرد: امیدواریم با این اقدام نیکوکارانه سایر بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی فعال در سطح استان برای مشارکت و سهیم شدن در چنین کاری پیشقدم شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: