پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
عجب شیر پرس _ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز بر ضرورت بروز رسانی استراتژی‌های راهبردی این شرکت تاکید کرد.
ضرورت بروزرسانی استراتژی‌های راهبردی شرکت بهره برداری متروی تبریزبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، بهرام فرهخت  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز  در آئین تکریم مدیرعامل پیشین و معرفی مدیر عامل جدید شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز که با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز برگزار شد، اظهار کرد: مطابق اساسنامه شرکت بهره برداری این شرکت اهداف معیّن و مشخصی دارد که برای تحقق این اهداف نیازمند برنامه ریزی دقیق و جامع هستیم.
او خاطرنشان کرد: خوشحالم که در خدمت دوستان قدیمی و خانواده حمل ونقل ریلی خواهم بود و نزدیک ۱۵ سال است که با مشکلات و مسائل فنی این پروژه مأنوس هستم و در این ۱۵ سال همواره همراه و همگام با این مجموعه بوده‌ام.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز همراهی و تعامل ویژه سازمان قطار شهری تبریز و حومه و شرکت بهره برداری قطار شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: تحقق برنامه‌های پیش رو بدون شک با همراهی و همکاری‌های مشترک دو مجموعه و تلاش تک تک همکاران محقق خواهد شد.
گفتنی است در این آئین ضمن تقدیر از زحمات بشیریان مدیر عامل سابق شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز، بهرام فرهخت به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: