شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
عجب شیر پرس - رئیس شورای اسلامی شهر تهران آن گفت که لغو طرح ترافیک از سوی مدیریت شهری نبوده است و اکنون نیز ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برای اجرای دوباره آن تصمیم گیری کند.
هاشمی: درباره اجرای طرح ترافیک ستاد ملی کرونا تصمیم گیری می‌کند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «محسن هاشمی»  در حاشیه دویست و چهاردهمین جلسه شورا درباره اجرای مجدد طرح ترافیک از روز ۲۹ اردیبهشت گفت: شورای عالی ترافیک شهر تهران جلسه ای تشکیل داد و قرار شد مصوبات به ستاد ملی کرونا برود.

وی گفت: در آنجا گفته شد که ما هیچ وقت تصمیم به ملغی کردن طرح ترافیک نگرفتیم و این تصمیم آقای وزیر بهداشت بود.

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر هم مصوبه اجرای مجدد طرح ترافیک باید برود به ستاد ملی کرونا تا در آنجا درباره آن تصمیم گیری شود.

طرح ترافیک برای درآمدزایی نیست
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه شهرداری تهران در عدم اجرای طرح ترافیک ضرر میلیاردی کرده است گفت: طرح ترافیک که برای پول درآوردن نیست.

وی افزود: این طرح برای کاهش آلودگی هواست و عدم کسب درآمد از آن ضرر نیست.


تشریح روند جلسه امروز شورا 
 رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره روند جلسه امروز شورا گفت: همانطور که می دانید امروز چند تذکر از سوی اعضا ارائه شد و بحث مهم توسعه و تجهیزات صنعت آب و فاضلاب بود.

وی افزود: در سال گذشته یک مصوبه ای درخصوص تامین اعتبار داشتیم و براساس آن مصوبه چند تکلیف برای شرکت آب و فاضلاب در نظر گرفتیم.

هاشمی ادامه داد: آب و فاضلاب در سال گذشته در اسفند ماه چند نامه برای ما ارائه کرده بود که آن را از طریق اتوماسیون برای اعضا فرستادم که همین امر باعث ناراحتی اعضا شده بود.

وی گفت: امروز دو مصوبه در این خصوص داشتیم که یکی از آنها مربوط به تاسیسات آب اضطراری بعد از وقوع زلزله بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: