پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
عجب شیر پرس - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را با میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های کشتی جهان اعلام کرد.
میزبانی ارومیه در جام باشگاه‌های کشتی جهان قطعی شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، کیومرث پورایراندوست  افزود: میزبانی ارومیه از مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان پیش از این، مورد موافقت و حمایت استاندار آذربایجان‌غربی قرار گرفته و به عنوان یک مطالبه از فدراسیون کشتی درخواست شده بود. 

وی گفت: نامه موافقت «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی روز گذشته وصول شد تا ارومیه بار دیگر شاهد یک رویداد ورزشی بین‌المللی باشد.

وی ادامه داد: این مسابقات بعد از لیگ ملت‌های والیبال جهان، یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی است که ارومیه میزبانی آن را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش ایرنا مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان طی آبان ماه  امسال در ارومیه برگزار خواهد شد و ظرفیت‌های این شهرستان به زودی برای میزبانی شایسته این رقابت‌ها آماده‌سازی می‌شود.

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال طی سال میلادی 2019 که به میزبانی ارومیه برگزار شد، نقش موثری در پویایی اقتصادی شهرستان داشت تا جایی که اصناف ارومیه تا پاسی از شب پذیرای مشتریان دور و نزدیک بودند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: