پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
عجب شیر پرس - استاندار زنجان، با بیان اینکه روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس در حقیقت روز پیروزی مستضعفان بر استکبار و استبداد جهانی است.
روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، فتح الله حقیقی در جلسه شورای هماهنگی روز قدس در محل استانداری زنجان، روز قدس را روز مبارزه با استکبار و استمداد یاد کرد و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بر زنده نگه داشتن این روز بسیار تاکید دارند.

وی با بیان اینکه علت بیماری کرونا ویروس،  گرامی داشت روز قدس امسال به صورت ویژه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باید برنامه‌های این روز به‌گونه‌ای برگزار شود که چهره استکبار جهانی و نوکران منطقه‌ای آنها را آشکار کند و اقتدار ایران به جهان نمایش داده شود.

استاندار زنجان، بر تقویت اتحاد و همدلی در روز قدس تأکید کرد و گفت: این روز مهم و تاثیرگذار در حقیقت روز پیروزی مستضعفان و مظلومان بر جهان استکبار و استبداد و کسانی است که چهره هر پلیدی را سفید کرده‌اند.

حقیقی تاکید کرد: روز قدس موضوعی است که سازمان‌های بین المللی راجع به آن مصوبه دارند و کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند و تمامی اندیشمندان جهان، موضوع قدس را تاییدکرده اند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه روز قدس نماد خروش مسلمانان در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین است، گفت: روز قدس در حقیقت روز پیروزی مستضعفان بر استکبار و استبداد جهانی است.

حقیقی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، خصلت حیوانی داشته و بویی از انسانیت نبرده و نباید بهترین مکان اسلام به عده‌ای واگذار شود که بویی از دیانت و انسانیت ندارند.

استاندار زنجان تاکید کرد: سران رژیم جعلی اسراییل اعتراف دارند که حیات‌شان وابسته به قدس است و برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود دست به ترفندهای مختلف و وقیح می‌زنند.

حقیقی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی موضوع قدس را یک مساله شخصی جلوه داده است، افزود: استکبار می‌خواهد جوانمردی، وحدت، غیرت و هماهنگی و اتحاد جهان اسلام را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز قدس امسال با حساسیت خاصی برگزار می‌شود، افزود: امسال باید نظم و انضباط، امنیت، فاصله گذاری اجتماعی بهتر و بیشتر از سالهای گذشته رعایت شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید در اجرای برنامه‌های روز قدس نباید احساسی برخورد شود، افزود: مراسم روز قدس امسال در زنجان باید بسیار عظیم، گسترده و باعظمت برگزار شود و باید از هرگونه تجمعات در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی، خودداری و جلوگیری شود.

وی گفت: کسی حق ندارد کارهای احساس انجام دهد و باید پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، به خوبی رعایت شود.

استاندار زنجان، به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: سلامتی فرزندان اولویت اصلی و ۱۰۰ درصدی است و به هیچ وجه نباید نسبت به این موضوع بی توجهی کرد.

حقیقی افزود: مدارس ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد و این به معنی حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس نیست و اگر دانش آموزی اشکالی داشته باشد می‌تواند با رعایت الزامات بهداشتی در مدرسه حاضر شود.

وی تصریح کرد: اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: